lördag 18 oktober 2014

we want the same things, we dream the same dreams

Lördag! Tror jag ska ge mig iväg till Ikea... förhoppningsvis hamnar jag rätt nu! Men tar Tottenham för säkerhetskull. Så jag garanterat vet vart jag ska ta vägen haha..

Borde tvätta också men vet inte om jag hinner innan min kille kommer. Orkar inte hålla på med det sen... är era tvättmaskiner också så att de tar TRE TIMMAR att tvätta klart? Alltså när jag flyttade in här tänkte jag "Skönt med tvättmaskin i huset, bara tvätta när man vill" men nja... jag måste planera in noga nu när jag kan offra tre timmar åt att tvätta. Med tanke på att jag jobbar ganska mycket så hinner jag typ bara en gång i veckan och jag hinner aldrig ta två tvättar på samma dag. Jag vill ju inte blanda mörkt och vitt liksom haha... Tvättproblem! Är väl tur att det är de största problemen i mitt liv just nu... ;-)

Känner nu dock att jag vill ut här ifrån snarast. Luktar gräs i hela jävla lägenheten. Fick till och med frågan igår om jag ville röka på... alltså. Nej. Verkligen. NEJ! Har inte rökt en cigg eller någonting sedan jag flyttat in och personerna jag bor med vet om det... som att jag då helt plötsligt skulle ändra mig och bara "Jaa men varför inte... kan väl röka på lite?" Duuuh.... lite trött på drogbeteendet här i London.

Nåja, om jag nu kommer iväg till IKEA blir det svensk mat för hela slanten!

Sitter just nu och ska strax börja sminka mig och lyssnar på One Direction's nya låt Steal my girl. Har ju diggat dom länge nu, men med "åldern" börjar jag mer tycka de är typ mer "svärmorsdrömmar" (hur det nu ens är möjligt när jag är i samma ålder som dom haha) än "pojkvänsdrömmar". Klart jag hade inte sagt nej. Haha! Men nu har jag ju min egen britt (!!!!) som säger fina ord till mig på brittiska så kan väl vara därför.. ;-) Men tycker i alla fall deras nya låt är värsta Feelgood låten. Har lyssnat på den tusen gånger om nu... Gullepojkar!! 
Hade gärna sett dom igen... men håller ögonen öppna när jag är ute och går på Londons gator! Får skicka ett DM till Louis på twitter annars och se om vi kan ta en fika... höhö..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar