torsdag 9 oktober 2014

kär och redo för vintern

Åh vad det har varit härligt att vara ledig två dagar i rad nu! Imorgon blir det dock jobb igen och även på lördag. Sånt är livet antar jag. När man börjar bli vuxen.

Igår åkte jag och köpte foundationen jag tipsade om sedan på kvällen kom min älskade pojkvän hit. Åhh vad jag saknat honom! Vi har inte setts sedan jag åkte till Sverige, ville bara kramas hela tiden. Längtar så himla mycket tills vi hittar den perfekta lilla lägenheten för oss så vi inte behöver vara ifrån varandra så länge igen. Det händer då och då när både han och jag ibland åker iväg, jag till Sverige och han på jobbresa. Jag blir helt pirrig i magen bara att tänka på honom. Jag har från ingenstans blivit så himla kär så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kan inte ens beskriva med ord. Älskar den känslan. Min egna prins.

Han jobbade dock idag så jag har spenderat dagen med att tvätta kläder. Tar typ tre timmar för vår maskin är sååå långsam och inte nog med det.. den tvättar inte helt rent heller! Så himla irriterande!
Efter det tog jag en snabb vända till Westfield och det sista är redo för vintern. Jag har köpt en suuuuupermysig och fin tjocktröja, en underbar halsduk och matchande mössa. Och så hittade jag en fantastiskt snygg peplum top också! Så nu, kyla och rusk, bring it on!

Nu måste jag försöka sova, det kommer inte gå på några timmar då det återigen är fullmåne. Men får väl försöka i alla fall! Börjar jobba tidigt imorgon och förhoppningsvis är det mycket att göra så man tjänar lite mer pengar!

Godnatt! Puss och kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar