söndag 5 oktober 2014

they don't know about the things we do

Jag känner mig faktiskt lycklig ikväll. För jag känner mig kär. Ibland kan jag känna mig lite nere när vi inte hinner ses. Men sen tänker jag på hur lycklig jag är för att jag har honom. Nu har vi inte setts på 1,5 vecka. Och jag borde känna mig deppig av saknad. Men för var gång vi inte ses, ju mer känner jag. Saknad och pirr i magen. Det är sådan underbar känsla. Vi har vart ifrån varandra många gånger och varje gång har känslorna bara blivit starkare. Jag är så lycklig. Jag som aldrig trodde jag skulle hitta en kille som acceptera mig för mig och som faktiskt ville vara med mig. Och nu har jag honom. Jag trodde aldrig jag skulle hitta honom där i en mörk, mysko källarklubb i Camden.

Jag ska lägga mig i sängen och lyssna på massa härliga kärlekslåtar, äta lite choklad och njuta av känslan. Snart får jag i alla fall träffa min fina och jag längtar så! 



Tack 1D för att typ sätta ord i mun på mig.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar