tisdag 7 oktober 2014

late night

Ugh, känner mig trött, men vill skriva en update i alla fall! Jobbade 3-11 ikväll, så kom hem för drygt en timme sedan. Är lite skönt att jobba 3-11 men ändå väääldigt segt. Men det gick bra!
När jag kom hem pratade jag äntligen med min älskling på telefon, vi har inte hunnit/kunnat snacka på över 1,5 vecka nu. Too long! Ska bli underbart när vi väl lyckas hitta en lägenhet tillsammans! Vi har inte ens hittat, men pratar redan om hur vi ska dela upp sysslorna osv. Ser fram emot detta!

Fattar inte att det om bara några månader är ett helt år sedan vi träffades. Ja, många kanske tycker det är för tidigt att flytta ihop. Men jag tror att det är helt rätt sak för oss att göra och det känns rätt. Och känns det rätt i hjärtat, då tänker inte jag bry mig om vad som är "rätt" eller "fel".  Nu är det bara att spara ihop pengar till deposition och även att hitta det perfekta stället!


Jag tror också jag behöver det för att ens ha någon vilja att stanna kvar i London. Jag behöver bli nykär i staden på nytt, nu är det bara gammal hatkärlek. Det är jag och London liksom, kan inte vara ifrån varandra, men kan ändå inte hålla ihop.


En annan jag inte kan slita mig från är min säng. Så nu ska jag sova! Jobb imorgon sedan blir det helg mitt i veckan!! Underbart!! Ledig onsdag och torsdag!

Godnatt, puss på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar