söndag 12 oktober 2014

12 oktober 2014

Lediga dagar är underbara när man spenderar de med den man gillar mest! Nu är det dock hela 5 dagar tills jag är ledig igen..En "vanlig" jobb vecka helt enkelt. Får hoppas det börjar bli lite livat på jobbet. Inte så många kunder som skriver eller ringer nu...

Igårkväll/natt tog jag och killen en promenad längs floden. Alltid lika fint när det är mörkt!
Idag blev det bara att ta det lugnt, gick och tog en drink och åt gott på Nandos. Mums!

Nu är jag hemma i värmen igen och ska strax bleka ögonbrynen innan jag sover! Eftersom jag har så mörka ögonbryn naturligt och jag nu är blond, så brukar jag bleka dom en del. Inte så att de försvinner helt såklart, hade ju inte sett klokt ut, men några nyanser ljusare! Fyller ju ändå i dom igen sen! Att färga eller bleka ögonbrynen, eller i alla fall fylla i dom är ett stort tips från mig! Ögonbrynen gör ansiktet till största del, tro det eller ej!



2 kommentarer:

  1. Sv den är väldig god
    Jo tack min dag har varit bra hopppas din dag har varit bra

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt :)

    Sv: Håller helt med :D

    SvaraRadera