lördag 18 oktober 2014

BURT'S BEES

Måste tipsa er om ett lip balm! Burt's Bees! Jag har inte använt det länge alls, faktiskt bara idag, haha! Men min första impression var AMAZING! Jag har haft det på några timmar nu och mina läppar är fortfarande återfuktade och mjuka och jag känner inget behov att bättra på! Det finns med olika "smaker", men jag valde att köra på originalet. Som har en hint av pepparmint och i början när du tar på läppbalsamet så känner du verkligen av minten och läpparna kyls nästan ner... det kändes lite skumt precis i början men man vänjer sig snabbt!

Burt's bees är också 100% naturligt och är gjort av bivax. Lite dyrare än Lipsyls och Niveas etc. Men helt klart värt det! Vet inte om det finns att köpa i Sverige men tycker helt klart ni ska testa om ni behöver nytt läppbalsam inför hösten! I alla fall får jag torra läppar när kylan drar igång!



    Älskar min top också! Köpte en randig förra veckan och hittade nu en prickig! Det är en peplum från Primark, endast 8 pund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar