tisdag 7 oktober 2014

Isadora Gel Nail Lacquer

Jag måste tipsa er om ett nagellack! Jag hade hört om detta innan jag åkte till Sverige och det är från märket Isadora, som inte finns här i UK! Så självklart ville jag passa på!

Det är IsaDora Gel Nail Lacquer.

Jag körde på en klassisk röd färg, men finns många att välja på! Kostade 89 kr st tror jag! Det är alltså ett nagellack som ska få naglarna att se ut i princip som gelnaglar. Och faktiskt! Så fort jag sätter på toplacket, som man bör köpa till! Naglarna skiner och är hur fina som helst! Och det är så hållbart! Det är exakt en vecka sedan jag målade på för första gången och förutom att mina naglar har växt så är de fortfarande exakt lika fina! Jag älskar det! Helt klart värt varje öre om man inte orkar måla naglarna var och varannan dag som jag aldrig orkar. Så spring nu, svenska flickor..och pojkar, schas och iväg till butiken och köp så är nagellacks problemet ur världen!


Jag har färgen True Read som är en superfin röd färg! Hade gärna köpt fler, någon får skicka på posten till mig! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar