torsdag 16 oktober 2014

Hårkris

Jag har hamnat i hårfärgsbyteträsket. Det var inte så länge sedan jag färgade, men tog dock bara en toning. Men min utväxt är så förjäklig så jag vet inte vad. Och jag är typen av personen som tycker det är onödigt att gå till frissan och färga håret utan att klippa det. Men grejen är att jag vill inte klippa mig. Jag vill låta mitt hår växa och sedan kan jag färga och klippa det samtidigt!

Men nu funderar jag på om jag inte ska gå lite mörkare igen. Ytterligare en toning, jag vill inte göra det för svårt att gå tillbaka till ljusare, då jag vet att det har vart himla problem med det innan... Sedan känns det dock trist att bli brunett då 95% av alla blir brunetter på hösten.

Måste helt klart ta mig en funderare på detta!

Men hur fin färg är inte detta dock?

5 kommentarer:

  1. sv: Ja, eller hur? :)
    Åååh vad jag är avundsjuk på dig som bor i London, var där för ca en månad sen & saknar det så mkt, det är en sån härlig stad! :)

    SvaraRadera
  2. - Hej fina du! Nu är tävlingen avslutad och vinnaren kommer bli kontaktad under kvällen, så håll utkik på din mail! Tack för att du var med, kram!

    SvaraRadera
  3. Väldigt bra fråga det där, det är så jobbigt när man vill färga håret men man vet inte till vilken färg, men vad det än blir blir det nog jättebra! :)

    SvaraRadera
  4. Jag har hårkriser varje dag, hahaha.. nej men typ.. önskar alltid en annan hårfärg eller frisyr men gör aldrig något åt saken. Önskar att jag vågade lägga pengar på en proffsig frisör och önskar att jag vågade lita på min idé.

    Jag håller med dig. Om jag går till en salong så vill jag göra allt på en gång, inte bara klippa. När tiden är inne och allt känns rätt så kommer du att fixa ditt hår och det kommer att bli så himla bra, ska du se! :D ♡

    SvaraRadera