fredag 24 oktober 2014

I'm worth it.

Idag efter jobbet åkte jag till IKEA. Jag skulle ha köttbullar. Punkt och slut. Jag är så jävla värd en portion med köttbullar och julmust. Igår hade jag typ en riktig skitdag och ville bara gråta över allt. Så för att klättra upp lite igen behövde jag lite svenskhet.

Ville typ börja gråta när jag såg all fin inredning dock. Gud vad jag bara vill ha ett eget ställe att göra lite mer hemmafint. Så hemskt.. skulle ställa in en cider i kylen ikväll. Well, möttes av en kackerlacka som kröp in i kylen. Så, NEJ. Jag tror jag skippar... Vill snabbspola mitt liv till December. Typ. Vill ha lite äkta fint, mys. Min födelsedag kommer vara lika exalterad som en morgon då man måste gå upp kl 06.00. Men julen hoppas jag verkligen jag kan fira i Sverige! <3 Måste lyckas hitta billiga flyg!

Förresten angående min födelsedag... första gången i mitt 21 åriga liv ingen (antar jag) kommer komma att sjunga för mig med frukost på sängen. FYFAN NU ÄR MAN VUXEN!!!! Jag kommer typ vakna och bara... jaha.. ja men grattis då, ta en liten cereal bar och njut. Nåja... är ju bara 1,5 månad kvar. Hej vad året gick fort. Hade jag inte mitt 20 års kalas nyss?! Men ska bli intressant att testa 21. Är ju något nytt. När jag är 21 ska jag... hm.. bli ännu mognare? Duh, jag vet inte. Alla jag möter säger redan att jag ser ut som 17 men beter mig som typ 30. Kan stämma. Jag har tappat all galenskap i pannan och lever nu mera ett oerhört seriöst liv. Dock växer jag ju varken på längden, bredden eller får en rynka i ansiktet, så ja.

Vad gör ni ikväll då?

True, pure love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar