måndag 13 oktober 2014

Hjälp mig!

Jag och min kille satt och snacka igår om allt och ingenting och kom fram till om någon av oss var romantiska. Vi kom väl fram till att jag är den som försöker mest. Duh. Såklart. Haha... Den dagen jag kommer få en blomma, eller typ en nice massage eller liknande... ja.. den dagen. Haha!
Men jag är ändå sån som vill överträffa mig själv hela tiden. Jag har redan gjort det klassiska med typ tända ljus och skrivit fina kort med långa texter. Det finaste jag fått är väl när han vann mig en nalle i en sådan där spel maskin, på vår andra dejt. Det var tider det... ;-)

Det finaste jag nog gjort är att jag hade fixat mig och tagit på mig hans favoritklänning, köpt ljus och skrivit typ 15 handskrivna post it lappar med fina personliga texter. Och till och med satt ihop en liten spellista på Spotify. Jag stängde in honom på toaletten (för vi var på ett hotell) så fick han komma ut när jag hade fixat allt! Awww.. jag blir typ impad på mig själv! Inte trodde jag att jag var en sån romantiker höhö!

Men nu var det länge sedan.. och jag känner att, även om vi inte har behov av att få kärlekslivet på ännu mer topp, så vill jag ändå göra något fint. Bara för att... men jag är STUCK! Jag vet inte vad jag ska göra! Om någon har något sånt här super tips för hur man gör något romantiskt för sin pojkvän! Skriv!! Så hoppas vi han inte är här inne och översätter mina blogginlägg... det vore ju kul. Hej älskling, om du nu är här!

Jag kan verkligen se framför mig hur jag kommer vara den som jämt ska göra det så fint hemma, när vi väl hittar en lägenhet tillsammans! Kommer bombardera stället med ljus, blommor och fina saker!


2 kommentarer:

  1. Jag har också lite "torka" på de där.. :)
    Känns som att det blir likadant varje helg :)

    SvaraRadera