tisdag 21 oktober 2014

TUMBLR NIGHT





2 kommentarer:

  1. Vet inte om mitt svar kom till din blogg så skriver här igen :)
    Åh tack för att du svarade! Jag har väl mest tänkt lära nig spårket, eller jag är duktig på engelska men vill komma in i livet där lite liksom :) hur tyckte du det funkade med värdfamilj då måste man följa deras tider osv? Som sagt är det ju mycket pengar men vill till London:/ svåååårt får tänka lite till! Supermycket tack för svar :)

    SvaraRadera
  2. Men du är ju bara så underbar som svarar!!! SUPERTACK!! Dina svar har fått mig att tänka om ganska mycket då det tillkommer ganska mycket pengar för transport till skolan och kanske tvätt då osv. Kommer nog välja att inte åka trots allt. Får nöja mig med att besöka London då och då ist :) Hoppas du och din pojkvän hittar ett bra ställe att bo på snart :) och tack igen!! Kommer fortsätta läsa din blogg :)

    SvaraRadera