fredag 31 oktober 2014

I miss you.

Nu är det ju alla helgona-helg i Sverige. Kan tyvärr inte gå till någon kyrkogård o tända ljus eller liknande här. Men tänker på alla älskade familje-medlemar... Farmor, farfar och morfar... <3

Saknar de så och jag vet att de alla är med och tittar ner på mig ibland. Det känns skönt. Särskilt morfar känner jag. Jag är en sådan som tror på andar och liknande. Så jag vet att de kan se mig. När jag känner mig ensam, så vet jag att jag bara kan tänka på dom och de är med mig.

Min morfar togs ifrån oss allt för tidigt och jag vet att han skulle tycka jag är galen att jag flyttat hit, men samtidigt hade han varit stolt. Skulle så gärna vilja ha en kram av just min morfar.

Han kommer alltid vara en av de människor som satt störst spår i mitt liv. Ingen kommer någonsin vara som han. Världens bästa.

Snodde bild från mammas facebook ;-) Saknar dig morfar, <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar