fredag 31 oktober 2014

Sista droppen.

Helvete. Jag går sönder och samman här. Klev in i köket för att slänga in tvätten i tvättmaskinen. Fucking kackerlackor Ö.V.E.R.A.L.L.T. På kylskåpet, på spisen, på golvet, på tvättmaskinen, på bänken. Jag orkar inte. Jag orkar inte. Jag ger här och med nu upp jakten på studios och kommer nu leta efter ett rum istället. Jag pallar inte. Det är lättare att hitta en studio. Men jag pallar verkligen inte.

Jag fattar inte vad jag gjort för att förtjäna att gång på gång hamna i dåliga boenden i denna stad. Om inte nästa blir bra kommer jag fan flippa ur och dra härifrån.

Jag blir så upprörd att man säger till sin hyresvärd som inte bryr sig för fem öre och här sitter man nu och är rädd för att sätta foten på golvet då det kanske kryper en kackerlacka där. Det är så vidrigt, ni fattar inte!

Jag vill bara flytta till ett rent ställe, bli glad och känna lite hemma-känsla igen. Gråter på det här. Jävla skit. Och detta betalar man för att bo i!

Ber att mitt NI-nummer kommer SNARAST. Typ nästa vecka. Snälla, snälla, snälla.........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar