söndag 26 oktober 2014

Never ending love story.

Alltså min kärlek till The Ark. Alltså det finns två artister/band som kan fylla mitt hjärta till tusen och det är Darin och The Ark.

Senaste tiden har jag tagit upp min The Ark playlist igen och passande nog är ju älskade Ola Salo med i Så mycket bättre! Och jag har äntligen lyckats fixa så jag kan se avsnitten!

Jag är så himla stolt över allt han har åstadkommit. Och att han och jag kommer från samma lilla plätt på jorden. Alltså, inget slår någonsin känslan när man var på en The Ark konsert i just Växjö. Om det var någongång staden levde så var det när The Ark var i stan och spelade. Det var som att staden började pulsera av kärlek. Om jag skulle få uppleva något igen från förr, är det helt klart en av The Ark's konserter. Jag har vart på många och ärligt talat alla har varit helt magiska så vet inte ens vilken jag helst skulle vilja uppleva igen. Men känslan att stå där och skrika ut sina känslor, känna musiken pumpa i kroppen och glädjen som vibrerar i luften... Och när sista låten Calleth You, Cometh I drar igång... obeskrivligt. När jag har en egen studio flat är det jag som drar på den låten på absolut högsta volym och skriker ut min glädje att jag flyttat!

Min kärlek till The Ark är verkligen en never endling love story.



1 kommentar: