måndag 1 september 2014

PRISM FEVER

Idag var stressigaste dagen i mitt liv. Herregud... Jobbet var helt galet fram till typ lunch tid. Har aldrig haft sån panik över att en telefon ringt. Hade så många jag skulle ringa tillbaka och det bara kom nya samtal heela tiden... Hoppas det är lite lugnare imorgon!

Efter jobbet åkte jag och handlade lite nödvändigheter så som bomulls pads (viktigt på listan!) Sedan fick jag Katy Perry feber och köpte ytterligare lite grejer från hennes Prism-collection på Claire's. Sååå fiiint! Och RINGEN! Det är nog för evigt min favorit ring. Det står "Unconditionally" på den och den låten betyder så sjuuuukt mycket för mig. Så himla glad att jag såg den ringen, då jag inte sett den tidigare! Tyvärr trodde jag M skulle passa, den är lite för stor för ring fingret, ramlar inte av, men det går! Så tur det! Fina Katy asså...
Köpte även fina hårklämmor där det står "Kitty Purry" och "Meow" på med fina pärlor! Och även ett prism halsband att matcha örhängerna jag har i samma modell! Fin, fin, fiint!

Nu är jag tröttare än jag vet inte vad och vill bara krypa ner under täcket och sova. Så det är det jag ska göra. Godnatt! Puss.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar