söndag 7 september 2014

My favourites, part 3.

Del tre av mina produkter jag använder just nu! (den kom tydligen inte upp innan ser jag nu!)

1. En Baby oil från Natusan. Använde den innan för att bl.a. ta bort vattenfast smink, nu använder jag ju dock inte mascara längre, så det behövs inte! Så använder väl mest för att smörja in benen osv! 

2. En nagel och handkräm från Creightons. Händerna blir mjuka som bara den och luktar som du doppat dom i godis!

3. En ansiktskräm från Creighthons som ska ge din hy en "photo ready" look. Tycker faktiskt den är bra, då huden blir återfuktande och matt på samma gång. Luktar lika gott som handkrämen!

4. Nivea Cleanser and Toner. Använder den för att ta bort smink och göra rent ansiktet! Funkar bra! Huden känns väldigt fräsch efter du har använt denna.

5. Denna är jag inte jättenöjd med än så länge. Det är en anti-spot cream från ASDA. Asda är en engelsk kedja, typ som City Gross.. tror jag ska försöka hitta en bättre sådan här! Hade en jättebra förra året som jag omöjligt hittar nu! Buhu.

6. Ett klassiskt svenskt lipsyl, ni har väl själva koll på att de är bra!

7. Ett sminkborttagnings medel som är oljefritt, från Simple. Var tvungen att skaffa detta när jag förlängde fransarna, då du inte får ha någon olje produkt vid fransarna. Kostar dessutom bara runt 2-3 pund och funkar jättebra!

8. Dermavicy's nattkräm. Den är också helt okej.. har haft krämer innan som gjort mirakel på huden, denna funkar bra, men ger inget superresultat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar