lördag 20 september 2014

Saturday

Idag när jag vaknade kom jag på att det är bara idag som jag hinner fixa lite saker innan Sverige. Som typ köpa en väska jag kan ha som handbagage?! Kan ju knappast åka med en liten, liten handväska. Så jag valde först att åka till Westfield i White City. Har spenderat för mycket tid på Westfield i mitt älskade, underbara Stratford. I alla fall, kände jag för lite omväxling och åkte dit. Lyckan var gjord när Katy Perry's collection på Claire's nu var på SALE! Oh my gosh. Jag ville köpa allt. Men nej, jag köpte bara en ring som jag tittat på tusen gånger men aldrig köpt. Så är så glad att jag fick den för 2.50 nu!!

Och jag köpte även en såååå omtalad produkt som jag har hört sååååå mycket bra om. Real Tecnique's miracle sponge. En make up-svamp som används för foundations osv. Är sååå taggad på att testa den imorgon! Vill nästan sminka om mig nu bara för att, men jag känner mig faktiskt snygg idag, så jag vill inte förstöra det redan! ;-)

Efter jag varit på Westfield och inte hittat någon billig och bra väska. Tänkte jag okej, det får väl fan bli Primark då. De har ju ändå billigt och någon halv snygg väska måste dom ju ha. Jag vet att de har små resväskor där men jag kommer inte ihåg vilka mått handbagagen får vara på mina flyg, så jag valde att inte riskera att köpa en resväska som sedan inte är tillåten. Så jag köpte istället en större handväska. Tänkte att det får ändå plats det jag behöver där i. Jag har ju ändå kläder i Sverige om det krisar och jag behöver inte sååå mycket för 4-5 dagar.

Men alltså HELVETE vad jag HATAR folk på Primark. Alltså no respect what so ever! Tre brudar som pratar något språk jag inte fattar helt plötsligt ser att det hänger galjer precis där kön är så de helt plötsligt "OHH GALJER!! SHIT VAD BRA DET MÅSTE VI HA" och efter att ha stått och tittat på dom i år så bara ställer de ner sakerna och tar sin plats i kön. Eller ja, tränger in sig i halva kön. Jag kände bara "Nej, alltså nä, jag orkar inte. Jag brukar inte bry mig, men idag bryr jag mig fan. Så jag gick helt enkelt före dom utan ett ord. Fattar inte vad folk tänker med. Och alltså alla idioter som PLÖTSLIGT stannar eller vänder om i butiken, eller ja ens på Oxford ST. Dårar. Vill slå er med väskan. Det är ingen söndagspromenad om de tror det.

Grr... jag hittade i alla fall en OK väska som får duga för nu och nu är jag hemma och ska bara chillaaaaa.... Imorgon ska jag träffa min snutt. Sedan lär vi nog inte ses på typ TRE VECKOR! Oh my god, mitt hjärta kommer gå sönder av saknad. Jag som hatar redan nu att vi bara kan ses en gång i veckan pga jobb och avstånd. För efter jag varit i Sverige, samma dag som jag kommer hem hit igen så åker han iväg i typ en vecka. Buhuuu...

Jag vill typ bara att det blir nyår så jag kan börja leta efter något nytt boende mer norrut så vi kan ses oftare, eller om vi hittar något tillsammans. This sucks verkligen. Men det är skönt för båda har förståelse, men så tråkigt bara när man tycker om varandra men inte kan ses så mycket som man vill.

Jag tänkte skriva två inlägg till snart. Jag har fått lite sjuka tankar och ideér i huvudet, så hehe..

Håll utkik! OCH! Här är ÄNTLIGEN min nya hårfärg! Hihi. Jag är såååå nöjd. Det är dessvärre bara en toning så den lär väl förändras lite. Men jag är jättenöjd. Fortfarande ljus och ganska naturlig, bara inte så blond som innan!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar