söndag 14 september 2014

Sunny Sunday

Vilken mysig dag jag har haft! Känner mig helt uppfylld av kärlek. Jag och min underbara åkte till Richmond, utkanten av London, som var såååå fint! Vill typ bo där och slå sig ner och bara sitta och titta på utsikten för alltid. Vi har inte hunnits träffats så mycket på sistone så var så skönt att ha en hel dag med bara kvalitets tid och bara prata och ha det härligt.

Richmond ligger typ 45 minuter från mig, med EN tbanelinje, så var lite drygt dock. Men så värt det.
När jag väl kom hem så har jag nu börjat titta lite på valvaken.

Jag tycker följande:

1. Jag är så glad att Reinfeldt avgår och vi får ett regeringsskifte.
2. Jag är så förbannad på att SD fick sådan framgång. Vad i helvete Sverige?
3. Detta är ett jäkligt fucked up val.


För att fira detta bokar jag ju självklart flyg för att åka till detta underbara land... nåja. Så mycket kan väl inte hända på två veckor?
Åker tidigt, tidigt på fredag morgon om två veckor och åker hem onsdagen veckan efter. Ska bli så kul att hälsa på alla igen! Hihi!!


Nu ska jag fortsätta titta på valvakan och sedan sova, då jag jobbar 8.00 imorgon!

Puss på er, fortsätt kämpa emot rasismen!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar