lördag 6 september 2014

My favourites, part 4.

Sista delen med mina favoriter!
Och här i har vi en till av mina absoluta favoriter!

1. En Body Scrub från Gunry. Finns även ansiktsskrubb. Det roliga dock att ansiktsskrubben och body scrub är exakt likadan... så jag använder denna för att tvätta ansiktet och kroppen aswell. Funkar jättebra, blir ledsen när denna tar slut för har inte hittat den i UK!

2. DETTA! Mina damer och herrar, vet inte hur jag överlevt utan denna produkt innan. Detta är också en produkt jag såg på Poundland så ett ynka pund betalade jag för denna fantastiska produkt. Garnier oil control complete vanishing cream. Löjligt långt namn, men det är det värt! Detta är alltså en slags kräm du smörjer in i ansiktet och du blir matt och fin som en ja.. jag vet inte vad! Men resultatet är så bra! Huden blir också lite stel, men inte så det blir obehagligt. Om jag inte orkar dra på mig foundation, så lägger jag alltid denna kräm, då det ger ett naturligt men matt resultat!

3. Kanske inte så intressant, men en munskölj från Colgate. Tycker ibland Listerine kan vara så starka så det gör ont i munnen, denna är precis lagom och du får en fräsch andedräkt!

4. En make up-setting spray. Jag sprayar inte denna över ögonen längre, då jag inte vill riskera mina fransar blir fula. Men huden ser ut som photoshop typ när du sprayat på denna. Det är från MUA och typ bara 5 pund. Är alltså en spray som ska få sminket att hålla hela dagen och det tycker jag verkligen den gör!

5. Min tandkräm, öhöh. Det råkade hamna på bilden. Colgate Sensitive. Funkar bra haha!

6. En deodorant från Nivea, Peal and beauty. Också väldigt fräsch och funkar bra!

7. Min nya tandkräm som jag inte använt ännu, Colgate whitening. Får väl se om jag får hollywood vita tänder efter detta!

8. Jag har kört med Venus rakhyvlar länge, men kände för att testa Wilkinson's. Har sett de länge här i London, men Wilkison är typ som ÖB här i London, så jag har varit lite skeptisk. Men så köpte jag en bara för att och GUD VAD BRA! Huden är len som en baby rumpa och även efter flera användningar är den lika bra! Ska lätt köpa igen när denna börjar bli för sliten!

 

Så dääär! Det var samtliga av mina beautyproducts just nu! Hoppas ni fått lite tips! Vet ju tyvärr inte vart ni kan köpa allt i Sverige, eller priserna! Men use your best friend  Google, så kan ni säkert hitta! För många av sakerna här är riktigt bra för en billig peng!

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar