söndag 31 augusti 2014

Sunday

Spenderade dagen med att först tvätta, sedan gå en promenad runt om i området. Har nu lite mer koll så om jag går vilse vet jag ändå vart jag ska! Så himla skönt att bara behöva gå på en gata en gång och sedan kunna vägen! Efter det mötte jag upp min kille, vi drog till restaurangen vi åt på första dejten och sedan gick en promenad runt South Bank. Åkte sedan hem och jag vaxade hans bröst... hahaha, roligaste och hemskaste jag gjort. Han tyckte inte det var lika roligt dock.. jag varnade honom dock att det kommer göra ont. Hehe...


Nåja, jag ska strax ta bort smink och krypa till sängs. Är så trött ändå... längtar till onsdag, sen har jag "helg" igen, sååå skönt! Älskar att inte ha ett exakt måndag-fredag jobb, utan lite varierat och jag kan önska. T.ex. för veckan efter denna, så önskade jag att bara jobba veckodagar så jag får helgen fri. Så förhoppningsvis får jag det så, vilket blir skönt! :-)

Nu säger jag godnatt, så hörs vi imorgon! Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar