torsdag 11 september 2014

maybe you were fireproof

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag!

Varit lite upptagen med att jobba helt enkelt och inte orkat skriva när jag kommit hem. I tisdags jobbade jag kväll och igår jobbade jag mitt första 3-11 shift. Väldigt långt och segt att jobba så sent på kvällen. Man är dessutom helt själv också. Men det gick bra!

Ikväll jobbade jag också, och imorgon kväll med.. så man blir lite seg. Det är väldigt lugnt på jobbet, men man blir ändå lite seg.

Sen sist så har jag åkt en sjukt hög karusell. Första gången i mitt liv. Var typ hemskt blandat med underbart. Jag har också bestämt mig för att snart åka till Sverige och hälsa på. Behöver lite kram-laddning. Kramas allt för lite i denna stad. Min kille hinner inte ge mig tillräckligt många kramar just nu, så är ju lite tråkigt. Så antingen sista veckan i September eller första veckan i Oktober kommer jag nog åka till Sverige. Måste bara hitta flyg och tåg med.

Jag har även under senaste tre dagarna blivit dökär i One Direction's nya låt, hehe. De blir ju bara bättre och bättre hela tiden! (Ja fortfarande udda att de är i samma ålder som mig, hallå liksom, vart är min världskarriär?)

Nu ska jag starta mig ett nytt Spotify-konto, då mitt svenska bara tokvägrar ändra land till UK och SEK till GBP. Irriterande... men jaja!

Vi hörs, pussipussss!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar