fredag 5 september 2014

Love days off!

Vad har jag gjort idag? Ätit. Typ konstant. Haha...
Min favorit kille sov här inatt så vaknade när han skulle till jobbet, men sov vidare en stund sedan. Drog sedan till Putney och fyllde på mina fransar! Woho! Sedan mötte jag upp Therese och hennes kille vid Piccadilly, hamnade på Leicester Square och åt en riktig stek! SÅ GOTT! Kyckling has taken over my life. Så lite riktigt kött var sååå gott! Sedan drog vi vidare och fikade på Starbucks... sedan vidare till South Bank där vi tänkte åka London Eye, men beslutade att London-dimman var för tjock så det var ovärt. Vet inte själv om jag egentligen skulle betala för utsikten, men det är väl ändå något jag BORDE göra förr eller senare... Nåja. Man kan ju tro att man var mätt efter både fika och stek, men näee.. jag tog en cheese burgare också. Sedan gick vi förbi ett ställe där de sålde pommes med ost.. kunde jag låta bli? Nej.

Jag fattar inte, ibland har jag dagar då min mage har noll stopp.. jag kan äta och äta och äta och äta. Nu t.ex. är jag hungrig igen... Fattar inte varför, haha. Är väl inget fel med det, men ändå..

Vi traskade sedan runt till Tower Bridge och jag åkte sedan hem. Jobbar ju imorgon! Men blir kanske utgång imorgon om jag inte är för trött!

Har varit så skönt att ha två dagar ledigt nu. Och jag är ledig på söndag igen! Sköööönt! Behövt sova ut ordentligt!
Nästa vecka blir ju lagom kul när man BARA har kvälls-shift. Hejdå social life liksom. Och på onsdag jobbar jag 15-23 vilket innebär att jag är ensam på kontoret. Läskigt! Har aldrig haft det skiftet innan!

Pga detta såg jag till att rösta igår! Så nu är det gjort. Ser ingen anledning till att inte rösta även om jag bor här nu och helst inte vill bo i Sverige på ja.. väldigt länge.
Var verkligen ett beslut som togs vid valsedelsbordet, hade ingen jävla aning om vad jag skulle rösta på. Hade gjort något valtest på internet, men ja... jag litade på magkänslan och röstade. Vet mer vad jag inte vill än vad jag faktiskt vill..

Efter röstandet blev det en mysig kväll med min snygging vid Thames och sedan hem och bara myste. Kändes bra när vi inte har så mycket tid nu med jobb för båda osv.

(Pst kolla vilken sööt t-shirt jag hitta igår! Kunde inte låta bli!!)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar