onsdag 17 september 2014

when i get to warwick avenue, meet me by the entrance of the tube

Idag var jag ledig och spenderade förmiddagen med att bara gotta mig i sängen och titta på gårdagens Idol. Sedan gav jag mig ut och köpte en toning till håret. Min utväxt var brutal och jag kände att från här kan det bara bli bättre. Så jag köpte en några nyanser mörkare så att utväxten inte är så brutal. När mitt hår växt ännu mera ska jag gå till frisören och få det gjort ordentligt och då blir det nog ljust igen. Jag trivs väldigt bra i ljust hår!

Ni får se en bild imorgon när jag (förhoppningsvis) orkat sminka mig lite. Börjar 8.00 så brukar aldrig orka sminka mig knappt.

Nåja, efter det funderade jag på vad jag mer skulle göra utav dagen och bestämde mig för att åka till Little Venice i Warwick Avenue. Tog mig en lång promenad ända till Kensington Gardens. Älskar att bara gå Londons gator utan en aning om vart jag är och bara följa sin instinkt tills man tillslut kommer till något ställe man känner igen. Jag har ju ändå vågat utforska enormt mycket av London. Tror ingen var bättre än att åka buss och utforska nya ställen än jag och Alexandra!

Jag mötte senare upp en kollega från jobbet och vi tog en promenad och fika! Väldigt trevligt! :-)

Drog mig sedan hem, bytte hårfärg och skypade med mamma. Nu tittar jag på kvällens avsnitt av Idol innan jag ska sova! 8-17 imorgon!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar