lördag 6 september 2014

My favourites, part 2.

Okej, del två av mina yummies!

1. Aussie Miracle Hair Insurance. En leave-in conditioner, så alltså att balsam som du sprayar och låter vara kvar i håret. I'm back with the smell, men detta, till och med min pojkvän blir salig av doften! Och håret blir sååå lätt att borsta ur, fab!

2. Ett värmeskydd från Bristows. Det funkar, luktar okej och ja.. märker inte mycket skillnad på värmespray, så ja! Denna duger! Den dög också för att döda bananflugor...

3. Jag gick förbi VS och såg att de sålde alla body lotions för £5 , så jag var TVUNGEN! Om du är tjej missar du inte detta erbjudande! Och luktar ju sååå gott och tycker de fungerar superbra! Jag är ganska torr på axlarna, men den återfuktar verkligen! Jag körde på klassikern Pure Seduction! Men finns ju många som luktar ruggigt gott!

4. Min favorit parfym of all times. Katy Perry's Killer Queen. Mmmm...... du blir populär hos killen också!

5. Även body lotion och shower gel i Killer Queen, lika mumsig som parfymem!

Bland topsen ser ni även vart jag fixar mina fransar och den lilla svarta borsten är för att borsta fransarna! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar