torsdag 18 september 2014

20.36

Idag efter jobbet valde jag att promenera hem. Tar 12 minuter med ett tåg från jobbet, men när jag promenera tog det 1 timme och 12 minuter. Men var skönt att gå hem faktiskt! I London kan man gå hur långt som helst utan att bli dötrött.

Det är särskilt härligt när man går vid vattnet! Jag skulle verkligen aldrig kunna bo i en stad där det inte finns någon form av vatten, sjö, flod, hav.. jag måste ha någonting!

Nu längtar jag mest till fredag nästa vecka, då jag flyger till Sverige! Har hamnat i ett "jag orkar inte"-period. Så behöver nog lite avbryt i vardagen.

Undrar bara hur jäkla trött man kommer vara den dagen?! Jobbar till 17 dagen innan jag åker, måste gå upp vid 02.00 för att komma i tid till flygplatsen där flyger lyfter 06.30. Kommer nog vara pigg! :-)

Ska bli kul att träffa alla igen!

Nu ska jag passa på att sova när jag kan, även om klockan är 20.30, så är jag trött och vill sova ut!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar