söndag 21 september 2014

Miracle Sponge

Hur ska jag kunna somna ikväll? Jag och killen lyckades somna i nästan två timmar innan. Och jag ska upp klockan 6.30 imorgon. Lär gå bra...

På tal om ingenting! Igår skrev jag ju att jag köpt den omtalade make up-applikatorn från Real Technique. Och... JA! Den ÄR så bra som alla säger. Min foundation har nog aldrig varit så jämn och det har aldrig varit så lätt att komma åt runt näsan och ögonen utan att få för mycket produkt där.
I LOVE IT! Kostade runt £5 så antagligen 60 kr i Sverige. Vet inte riktigt vart den kan säljas, Åhlens eller Kicks kanske???? Men ja, så himla bra!



Nu är jag bara lite nojig att jag inte kan köpa min favorit CC-cream i Sverige ifall de tar ifrån mig den i säkerhetskontrollen på flyget. Jag ÄÄLSKAR Lumene's CC-Cream men det märket finns ju inte här! Och jag vill också köpa lite från Isadora. Som inte heller finns här. Märkligt, finns määäääängder av massa bra smink här, men ändå vill jag ha de som finns i Sverige, haha. Nåja, jag får väl chansa och hoppas på att de släpper igenom den! Har jag tur kanske det finns på tax freen i Danmark? Är ju onödigt att shoppa i Gatwick, då jag ändå vill ha med mig det jag köpt tillbaka sen igen?! Duh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar