söndag 6 juli 2014

Vackra Småland och familj

Vilken fantastisk dag! Även om jag nu ligger här ensam i lägenheten med två katter som småbråkar, har jag verkligen haft en bra dag. I eftermiddag kom bror och familj och hämtade mamma. Massa mys och Elias hade en sångstund för oss! :-) Tårfyllt hejdå.. Vi kanske träffas imorgon kväll igen, men det är inte säkert. Så bättre ett hejdå för mycket än inget alls. Alltid lika jobbigt att säga hejdå till föräldrarna.. kommer nog kvitta hur många gånger jag kommer sitta här och säga hejdå när jag åker tillbaka till London. Jag kommer ALLTID gråta. Gråter inte av sorg utan för jag älskar de så mycket och önskar jag kunde få ha båda bra delarna i livet. Men om man väljer sig att skaffa sig ett liv i London kan man inte välja att ha familjen nära. Tyvärr..

Nåja, efter det kom min fina vän Linnea och vi tittade på film och åt pizza. Blev en tur till stallet där hon brukar vara och sedan ett härligt kvällsdopp på en fin liten badplats! Sjön var helt stilla och det var såå vackert. Då kände jag verkligen att jag kommer alltid tycka Sveriges natur är det vackraste. Oavsett hur vackert det är så går inget upp emot en småländsk sjö och skog. Så underbart <3

Nu är jag dötrött... blivit riktigt seg senaste tiden, hoppas det går över snart. Hoppas med någon av katterna kommer och sover hos mig. Just nu hatar jag att vara ensam. Känner mig typ lika ensam som mina allra första dagar i London. Önskar jag kunde trycka in alla jag känner i hemmet nu..

Ska försöka sova så jag inte tänker på hur ensam jag känner mig.
Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar