torsdag 10 juli 2014

London, I'm home.

Hej kära vänner!

Här ligger jag i min säng i London. Hihi.
Känns toppen. All min ångest som jag hade innan jag åkte är som bortblåst, det är här jag ska vara!
Älskar att sitta på tunnelbanan, höra den härliga brittiskan och vifta med mitt Oyster när jag ska på bussen.
Norr är verkligen helt annorlunda än vad sydöst är. Bor strax utanför Tottenham Hale nu, måste erkänna att jag saknar fina Jubilee-line. Men Victoria får väl gå an den med!

Idag har jag varit på jobbintervju som tyvärr inte ledde någon vart, men har flera på G! Ska bland annat träffa en imorgon som kanske kan ge mig ett jobb. Måste ju få ett jobb snarast, annars blir det att åka hem och det vill jag ju inte!
Det är konstigt hur det kan kännas så rätt. Att vara här, London, min pojkvän, fixa jobb... det känns rätt!
Allt är så fint!

Resan hit gick okej. Lite skum landning bara, men det är sånt man får stå ut med när man flyger med Ryan Air antar jag! ;-)  Men kan ju tipsa er om att aldrig boka Stansted Express online. De jävlarna skickade aldrig min sms-biljett och jag fick köpa en till. Väntar på att få pengar tillbaka för min oanvända biljett. Grr...

Men nu är jag lite trött faktiskt. Skriver mer imorgon! PUSS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar