tisdag 22 juli 2014

stressen innan lugnet

Mina dagar har blivit någon form av "stressa-sov" form. Jag jobbar, eller rättare sagt går på upplärning. I slutet av denna vecka ska vi vara redo att sätta oss själva på telefonen och svara kunder. Spännande!! Får min första lön på fredag, woho!
Dock sparas alla pengar just nu. Letar boende som en tok. När jag kommer hem efter jobbet är det i princip rakt till datorn och leta boende. Försöker hitta något som är mittemellan mitt jobb och min killes jobb. Gärna en liten lägenhet, men det är lite svårt. Gäller att vara snabb när man hittar något!
Trivs fortfarande inte där jag bor nu och frustrationen varje morgon när jag måste åka 2 timmar innan jag börjar jobba... grrr...
Sorgligt nog har min London-buddie åkt hem också och jag känner mig lite ensam.
Känner att det är tur jag har jobb nu, så jag har något att göra om dagarna!

Det känns som jag håller igång konstant nu. Vill prestera på jobb, vill umgås med min kille, vill flytta, har lite pappersarbete att göra, vill tjäna pengar och shoppa lite granna! Massa, massa... men känner när största pusselbiten, boendet löser sig, då kommer jag bli mer avslappnad. Då har jag inte 200 år till jobbet och har mer tid för det andra. Det känns skönt ändå att så mycket händer! Tycker om att ha fart och fläkt i livet!
Sedan ska livet levas! Det är ett som är säkert!


Detta får tyvärr bara bli en snabb update, för jag måste sova nu! Upp kl 7 igen... älska att bo i Norr och jobba i Söder!!! :)))))
PUSS, så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar