torsdag 3 juli 2014

Redo för riktig sommar

Sååå skönt det ska bli att komma bort från regnet ändå! London verkar ju stråla som solen den själv. Det blir minsann klänningar i resväskan denna gång! Hört att det är 23-27 grader varje dag. Woho!
Mamma hittade idag en special skriven bok om mig som jag fick när jag var 4 år. Handlade om mig och en kompis som åkte upp till månen som var ledsen. Han grät hela tiden och därför regnade sommaren bort... ajdå. Kanske ska jag ge mig upp till månen igen och kolla läget?

Om en vecka somnar jag i mitt nya hem. Sökte jobb idag. Ska söka mer imorgon. Ahh.. Hoppas jag får ett bra jobb. Vill ju vara kräsen samtidigt som jag bara vill ta första bästa. Men målet är ju en lång anställning. Orkar inte med mer kort tids jobb. Hittills i mitt liv har alla mina heltidsjobb enbart varit jobb för enbart ett par månader. Så att ha ett lite längre nu hade känts skönt!

Jag tänkte att om jag lyckas ladda ner något bra redigeringsprogram, kanske jag kan försöka filma lite och visa er. Men min dator är ju lika rolig som en mördarsnigel och Windows Movie Maker har totalcrashat så jag kan inte längre göra videos. Annars hade jag helt klart klippt ihop lite från min senaste tid i London.
London är ju så härligt så det går ju knappt att uppleva på något annat sätt än att vara där själv. Men jag ska försöka fota lite mer denna gång och blogga oftare. Jag kommer ha internet nu som förhoppningsvis inte är segt som attan. Så då blir det ju garanterat mer inlägg! :-)

Nu är klockan mitt i natten och jag vill få lite skönhetssömn. Känner att imorgon måste jag ta tag i mig själv igen och fixa ögonbryn, raka benen och bli lite snygg. Man blir lite lat ibland. Och jag ska ärligt talat säga att min lilla Sverige-semester har varit en lång "orkar inte ens bry mig om hur jag ser ut". Det var väl veckan som min kille var här som jag fixade mig lite extra. Tänkte han tycker väl inte det är kul om jag går som en sopsäck hela tiden. Jag hade i alla fall inte gillat det. Så nu dags att drömma söta drömmar.
Vi hörs imorgon! PUSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar