torsdag 17 juli 2014

så nära drömlivet men ändå långt bort

Jag har officiellt varit min första dag på jobbet i London och jag känner mig så lyckligt lottad.
Även om det fortfarande är en träningsperiod då de ska lära upp oss, så känns det toppen. Otroligt mycket information idag, men känner att det är samma som när jag jobbade sist på call-centre. I början låter allt omöjligt, men det är klart man kommer lära sig!

Efter jag varit där träffade jag min fina pojkvän i Hyde Park, där vi sedan bara låg och tog det lugnt och myste. Skulle kunna spendera varje ledig tid med honom. Och London är fint när det är soligt.
Men det är jääääkligt varmt. Vårt sovrum har blivit en bastu och tunnelbanorna är typ som ugnar. Man dör av värmeslag. Imorgon ska det tydligen bli 30 grader. Kul, hehe.

Nu fattas bara ett eget boende, sedan har jag livet jag vill ha. Då är jag nöjd! Och stolt.
Nu dags att sova dock! Denna bruden har ju jobb nu och tar typ två timmar att åka dit med läget där jag bor nu.. bläää! Så sova bör jag! Godnatt!! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar