måndag 7 juli 2014

Sista förberedelserna

Har spenderat stor del av dagen att söka jobb. Och ka-ching, redan på torsdag har jag en jobb-intervju! Håller tummarna! Vore skönt dock att få någon mer intervju. Men jag söker för fullt! Man brukar ju få snabba svar när det kommer till jobbsök i London, så förhoppningsvis hör någon mer av sig!

Jag har även skrivit ut lite mer CV:n jag kan dela ut (om det nu skiter sig med den här intervjun). Jag har växlat pengar och smällt i denna underbara värmen. Sitter i typ ingenting och fläkten på fullt och friteras. Mums.

Imorse hände något sjukt. Förlåt nu för lite privat information. Men som sagt är det sjukt varmt och jag bor i en lägenhet som blir varmare än en bastu på sommaren. Så jag sov utan tröja inatt och svettades som en gris. När jag vaknar till så är Lovis bredvid mig och mitt täcke har jag knappt på mig för det är så varmt. Lovis är då min ena katt för de som inte vet. I alla fall, så börjar hon nosa på min bröstvårta. Sedan lyfter hon tassen och klappar lite lätt, inga klor eller så. Seeedan! Tar hon sig ett litet bett... hahaha. Jag kunde inte hjälpa att skratta, men puttade bort henne. Visst att man kan anses som hennes mamma, men lite gränser får vi nog ändå dra!
Hon är knasig den där katten. Men gosig mage, det har hon! Titta bara på fluffet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar