onsdag 30 juli 2014

nytt hem och fnittrig

Jag ligger nu i mitt fina rosa rum, i en skön säng och i ett hem som känns faktiskt väldigt bra! Har inte hunnit snacka så mycket med de andra som bor här ännu, men ändå hunnit uppfatta de som väldigt trevliga!
Det känns som det kan bli bättre här och det är mycket nära till både jobb och stan!

Lyxen är total också när man har fast internet! Så har spenderat kvällen med att titta på Allsång på Skansen, självklart avsnittet då Darin var med! HIHIHI vad fin och bra han är! Fann mig själv sitta och fnittra och hjärtat bultade. Precis som när man var 14. Den mannen är så grym, vet inte vad mer jag kan säga!

Lite tråkigt faktiskt att inte få uppleva en konsert-sommar i Sverige. Brukar ju alltid gå på något i alla fall på sommaren! Men inte i år. Funderar fortfarande på om jag ska försöka ta mig till Sverige nästa år och se Katy Perry om biljetter finns kvar! Jag måste titta lite nogare på det. Inte så att jag inte vill. Klart jag vill se min Katy! Men gäller ju att få ledigt, ha pengarna osv.

Imorgon är jag ledig så ska träffa Rebecka, sedan på torsdag får jag nog bege mig till mitt gamla område som jag precis lämnade, Tottenham Hale för att springa in på IKEA och införskaffa lite svensk mat (ja jag kan inte låta bli) och lite andra nödvändigheter jag kan behöva!

Jag ska verkligen försöka uppdatera mer nu när jag har fast internet! Har varit svårt att få mobil-nätet att fungera som det ska! Så lovar att ladda upp bilder också! Börjar imorgon!

Puss och kram mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar