tisdag 8 juli 2014

Sista natten

Så var det sista natten. Jag ligger här och vill bara somna samtidigt som jag aldrig vill somna. Jag är trött men ändå inte. Har hållit på att röja hela dagen. Packat, städat, träffat vänner, diskat osv.
Förhoppningsvis är inte väskan för tung. Hade packat jättelite, så vägde det jättemycket. Så nu har jag knappt packat någonting alls och nu väger det precis under gränsen.

Sjuk tanke att jag imorgon ligger i London och ska sova där. Det har rasslat till i min inkorg idag och jag har flera jobb på g. Ett låter väldigt kul, men tyvärr en bit bort. Får överväga. Men vi får helt enkelt se vad som händer!

Jag ska bara sluta ögonen och sova nu. Vill inte analysera för mycket och tänka på vad jag gör imorgon. Då blir jag bara deppig för jag hatar hejdå. Jag hatar in London, jag hatar hejdå. Och imorgon kör pappa mig och sedan blir det hejdå. Tur det finns lite hej som väntar i London också då..

Jag uppdaterar imorgon kväll eller på torsdag!
Puss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar