måndag 9 september 2013

WOKE UP IN LONDON YESTERDAY

Okej, jag  kommer betala ca 50 kr i veckan för att använda Internet här i hemmet. (Så de som känner för ge mig Internet-bidrag.. haha)
Har inte hunnit fixa telefonen ännu, men eftersom mitt svenska abonnemang låses på torsdag ska jag försöka fixa imorgon. Så än och vad som kommer vara lättast att prata på är Skype. Mitt namn är lindagoransson1.


Idag efter första dagen i skolan, som var väldigt lång, åkte jag och min roomie hem direkt. Åt sedan middag tillsammans med vår värd och hennes son kom även och hälsade på. Vi började prata på våra riktiga språk och jag blev typ utskrattad på grund av min svenska. 
De tyckte det låter som man börjar säga ett ord men sedan bara avbryter haha...


Har fått schemat till skolan nu. Ser ganska chill ut.. 
Imorgon börjar jag 10.20. Onsdagar börjar jag 15.30, tors och fre är lite längre. 
Trodde först jag skulle gå i skolan på lördagar, men visade sig vara fel!


Ska strax sova nu. Vi hörs väl snart igen, puss

1 kommentar:

  1. Kan höra och se dig framför mig när du trodde du skulle gå i skolan på lördagar :-D Sovmornar gillar du ♥

    SvaraRadera