fredag 6 september 2013

24 HOURS

Någon verkar känna av att jag ska åka. Lovis är en levande nalle varje natt. Sötare får man ju leta efter.. Jag har nu ca 24 timmar kvar i Växjö. Imorgon  kommer pappa och hämtar upp mig och mamma. Sedan rullar vi ner mot Skåne. Är nästan glad att jag inte åker till Kastrup härifrån på m0 söndagsmorgonen. Hade bara känt läskigt. Känns bättre att komma bort och bara vara. Om jag gått hemma till söndag, hade jag nog blivit extra nervös av att bara gå och vänta.

Jag ska strax ta en sista cykeltur, införskaffa allra sista grejerna. Sedan ser jag varken cykel eller Växjös lilla centrum mer på ett tag. Men jag är redo, så redo! Växjö och jag var ett bra team när jag växte upp, men nu är det dags att göra slut. I alla fall på obestämd tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar