lördag 28 september 2013

28 september 2013

Fattar inte vad som är fel, publicerade ett inlägg för någon dag sen om hur jag bor osv, men står fortfarande att den laddas upp.. försöker med det inlägget senare igen.

Just nu sitter jag i rummet, tänkte jag kunde skriva lite innan jag går ut. Ska åka till Canary Wharf och titta på skyskrapor. Haha, låter nog värre än vad det är. Sedan ska jag nog vara lite kulturell och gå på museum. De flesta museum är gratis här, så det är bra!
Ikväll blir det en utekväll, börjar väl på en pub så får vi se vart det bär av.

Igår efter skolan åkte jag till Chatham, bara 40 minuter från centrum. Så i princip lika långt från centrum som jag bor. Var några tvillingar aka. Jedward som var där och skulle spela. Jag hade inte sett dom på över ett år och Edward har jag inte pratat med på snart TVÅ ÅR(!!!). Så jag tänkte jag kunde åka dit och se vad som hände. Tänkte först inte gå på konserten, men det slutade med att jag gick ändå. Träffade tyvärr inte dom, men är inte särskilt bitter för det. Har ju faktiskt lång tid här i London, så någon gång innan jag åker hem borde jag väl kunna träffa dom någonstans! Var  i alla fall kul att se dom! De har utvecklats en hel del! :-) Känns inte som att det är två år sedan man åkte runt och det var helt hypat. Men ändå kändes det jättekonstigt att se dom. Men ja, nästa gång satsar jag på att säga hej! Vore roligt! Bästa var att jag åkte gratis tåg dit haha! "Spärrarna" i Chatham var öppna så behövde inte dra kortet för att betala!
Och på vägen hem stannade tåget i Charlton och jag kom precis lagom till en buss som tog mig hem  på 5 minuter! Smidigt!

Slänger in lite bilder så hörs vi! Försöker publicera inlägget om hur det är att bo här igen, så får vi hoppas det kommer upp! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar