söndag 29 september 2013

29 september 2013

Efter en natt ute i London och en lång sovmorgon, åkte jag och Alexandra till Greenwich. Tror Greenwich Park är mitt nya favoritställe. Det roliga var att så fort jag kom innanför grindarna kom alla minnen tillbaka. Flashbacks! 2005 var jag i England med skolan och då var vi i Greenwich Park. På Twitter har jag bilden jag tog på London 2005, som bakgrundsbild. Och nu stod jag där igen. 7 år senare, med hemmet bara 20 minuter bort. För 7 år sedan stod en 12 årig Linda och tittade på London och hade ingen aning om vad som väntade i livet. Nu stod jag där och kände mig så himla lycklig. Stå och titta ut över hela London och veta att detta är nu mitt hem. Jag har tagit mig hit helt på egen hand. Jag har lämnat mitt fosterland för ett annat land. Jag trivs så himla bra i London och jag är så himla stolt över mig själv! Jag tror det dröjer ett tag innan jag blir svensk invånare igen.

1 kommentar:

  1. underbara bilder :) Längtar redan efter att få komma dit :)

    SvaraRadera