torsdag 20 november 2014

Update!

Soooorrry! Jag har inte uppdaterat på år, men har varit så mycket att stå i!
Jag har FLYTTAT! YES! Äntligen! Jag bor nu i norra London i Archway! Älskar området, rummet är supermysigt. Jag har städat vartenda vrå, köpt en egen liten dammsugare att ha hä inne, jag har köpt blommor och LAGAT MAT! Jag gjorde en egen sallad tills imorgon! Charon-frukt, äpple och feta och halloumi ost! Kul blandning va!? ;-) Tänkte jag ska försöka få ordning på det här matlagandet så småningom.


Idag skulle jag egentligen jobbat, men hade EXTREM migrän imorse. Jag kunde verkligen inte komma upp ur sängen och det kändes som jag skulle spy så ont det gjorde. Jag kunde inte ens tända lampan och hade problem med att ens titta på mobilen för att få fram numret till jobbet. Irriterar mig då jag behöver pengarna, men jag mår bättre nu och hoppas det inte blir detsamma imorgon bitti! Jag la mig ändå i tid igårkväll så jag skulle få sova en del?! Jag har inte sovit ut på nästan 2 veckor så märks på kroppen när det börjar tära... men på lördag hoppas jag INTE min pojkvän ska upp med tuppen. Men, vi får väl se!

När "ingen" annan köper blommor till en får man väl köpa själv! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar