söndag 9 november 2014

50 frågor

1. Har du ett par rosa string?
Ja, faktiskt! Dock har jag aldrig förstått grejen med string, då jag tycker både det känns osexigt och obekvämt, haha. Vet inte varför jag har de ens!
 
2. Vem var den senaste du pussade? 
Min pojkvääään, hihiihih.

3. Gillar du någon nu?
OM jag gör!
 
4.Vad gjorde du inatt?
HEhhhhhhhhh.
 
5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? 
Ja, det antar jag. Tänkte först att det märker dom ju förr eller senare, men eftersom jag bor i London, så nä.. om de inte ser mig, ahha. Men näädå, mamma och pappa kan va lugn! Jag berättar men har inga planer på att bli gravid nu ändå!
 
6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Klart jag hade, dock känns det lite tidigt i vårt förhållande.. men hade väl inte typ blivit arg!
 
7. Klackskor eller sneakers? 
Kan man välja typ boots? Som en mellangrej!

8. Kjol/klänning eller jeans?
Jeans
 
9. Äkta hårfärg?
Brun
 
10. Nuvarande hårfärg? 
Blond
 
11. Frisyr?
halvlång/halvkort utväxt frisyr
 
12. Skostorlek?
4 eller 37
 
13. Civilstatus?
Pojkvän
 
14. Har du någonsin vart kär?
Yes I have!
 
15. Tror du på kärleken?
Ja, annars vore det väl lite illa...
 
16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Don't even mention it.
 
17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Ja
 
18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
Nej, jag faller inte för tjejer även om mina bästa vänner är snygga som satan och underbara som bara den

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Jag var, men sen fick jag se att det inte var så farligt.
 
20. One night stand eller förhållande?
Förhållande.

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Romantisk hemmakväll. Minns inte ens när jag festade senast!
 
22. Telefonkontakt eller face to face?
Beror ju på person! 
 
23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Nej
 
24. Har du någonsin gått på bio ensam? 
Haha jag och min kille pratade om hur udda det är att gå ensam... och nej det har jag inte. Det hade dock han, haha!
 
25. Saknar du någon just nu?
Jättemånga!
 
26. Är du glad? 
Ja, medelmåttigt.
 
27. Gillar du någon just nu?
Svarade inte jag på detta nyss?
 
28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
Neej, jag är en duktig person!
 
29. Har du hund? 
Neej
 
30. Tror du på spöken? 
Gud ja, till 100%!
 
31. Skulle du vilja väga mer?
Skojar du? Typ 10-15 kilo på mig hade vart underbart! Skämtar inte ens.
 
32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Njaaae.
 
33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Ja. Jag är grym på att vara tyst.
 
34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
Ja, men det beror på om aaaalla andra dricker. Inte pga grupptryck utan att jag blir sugen själv.

35. Vem hade du sex med senast?
Ja ni... kackerlackorna som bor här kanske????
 
36. Har du nån hemlighet som ingen annan vet?
Jag tror inte det faktiskt
 
37. Har du ljugit för dina föräldrar?
Näe, det tror jag inte
 
38. Kan du titta i kors?
I wish, men tyvärr inte.. försökt men får bara huvudvärk!
 
39. Hur många barn vill du ha?
2-3 kanske!
 
40. Har du blivit påkommen när du haft sex?
Nej
 
41. Är du tysk?
keine
 
42. Har du önskat att göra någon riktigt illa?
Typ ja, faktiskt.
 
43. Har du kvar din bilddagbok?
Neej, men jag önskar!! Hade vart så kul att se hahaha
 
44. Har du haft en hemlig beundrare?
Ja
 
45. Föredrar du mage eller armar på det motsatta könet?
Armar... åhhh!
 
46. Vad är det bästa med staden du bor i?
Bästa? Med London? Where do I begin? 
 
47. Bästa frukosten?
Pannkakor
 
48. Tv eller musik?
Musik, TV är överskattat

49. Nämn en dålig egenskap du har?
Jag har väldigt lätt för att vara tyst och inte säga något på lång tid, utan att ens tänka på det. Det kan få folk att tro att jag är dryg och osocial. Vilket jag då är..
 
50. Vad ska du göra ikväll?
Sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar