torsdag 6 november 2014

Blöh

Kom på att jag inte bokat något flyg hem ännu. Höhö. Bra!
På ett vis känns det som jag lika gärna kan skita i att boka hem för för stunden hatar jag London. Men vad fasen ska jag göra i Sverige? Ingenting. Så jag ska tillbaka ändå. Har haft denna hatkänslan förr och kärleken kommer alltid och slår en i ansiktet så man vaknar till.

Men har varit så himla mycket blä inom loppet av 7 dagar så känner bara. GKLGSLGDFBLÖÖÖÖÖH.

Mina skor har gått sönder, min pojkvän är jobbig (är väl det pojkvänner ska va iofs), det har regnat som fasen, och jag har fortfarande inte hittat något nytt ställe att bo på. PALLAR EJ. Vill bara hem och fira jul nu och vara go och glad. Nu är jag typ på PMS-mood heeela tiden.

Den som säger att bara man är i London så är man glad. NEJ! Alltså jag upptäckte igår en sak jag stör mig vääääldans på. Folk som RUSAR in på tunnelbanan och i princip slänger sig på det sista lediga sätet när de ser att man själv är på väg dit, men i normal takt!! En oerhört dryg kille gjorde detta igår och inte utan ett ord i princip puttade han mig åt sidan för HAN med en liten TIDNING i handen var ju såååå tvungen att sitta ner. Men jag, som stod med två stora påsar från Asda, nä, jag fick minsann stå. Tack du. Lär dig av andra gentlemän här i London som erbjuder sig sin plats enbart för att man är tjej. Är ju löjligt egentligen, men samtidigt ganska fint. Jag blir glad, men brukar oftast säga att det är lugnt, haha!

Imorgon är jag ledig igen, blir en vända till Starbucks (ja beroendet är igång). Det är typ mitt mål med något nytt boende, det får meeeer än gärna finnas ett Starbucks i närheten. Här finns det ingenting mer än fish and chips. Kul för mig som inte äter fish då.

Nu börjar jag nog dock bli trött. Höll på att avsluta inlägget med standard frasen man använder på jobbet när man svarar på medlemmarnas mail. "Om du har fler frågor eller funderingar, kontakta oss gärna!"

Vänliga hälsningar,

Linda

GODNATT


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar