tisdag 4 november 2014

change my wardrobe please

Borde sovit för länge sedan, men om man är ledig nästan 4 dagar i rad så lyckas man ju självklart vända på dygnet. Så blir nog lagom trött och glad på jobbet imorgon! :-)

Det är heeeeeelt tyst här. Tror det är första gången på länge jag är ensam här. En flatmate har flyttat ut, en är i sitt hemland på semester och den andra... vet jag inte ens. Har spenderat hela kvällen för att hitta något nytt. Men har en petig person som tycker det mesta är typ för dyrt, för långt bort, för litet... :-) Vi får väl se!!


Alltså gud vad jag har lust att göra om hela min garderob! Jag är typ inne i någon transformation. Känner jag. Jag satt igår och titta på bilder på gamla outfits. Vissa var snygga, men vissa är liksom.. de är inte fula, men ändå annorlunda och jag skulle inte klä mig så idag.
Jag har hamnat i typ less is more och bara ganska basic och klassiskt. Men sen har jag fortfarande kläder som jag måste använda för jag inte har mer kläder, haha! Så hade verkligen så gärna gjort om hela garderoben och bara haft massa fina kläder! (Vilken tjej har inte den drömmen!)

Och jag älskar!!! Kardashian's collection för Lipsy London. Är inte typ superfan av Kardashian's i övrigt, inget emot dom heller. Men denna collection är ju att dö för. Typ värt att köpa mig en egen liten tidig födelsedagspresent. När jag flyttat. Då säger jag "Grattis Linda! Nu är du vuxen, klä dig som en" Typ.

Just denna klänning är typ to die for!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar