lördag 15 november 2014

Mycket helg

Händelserik helg! Alexandra och en kompis till henne är här, så igår åkte vi till Westfield, och sedan på kvällen blev det UTGÅNG. Tro det eller ej!!! Jag som typ aldrig festar längre, haha!

Nåja, det var riktigt kul men tyvärr hittade vi inget bra ställe att avsluta kvällen på. Men började på topp i alla fall! Mötte sedan upp min älskade pojkvän som hade fått ett hotellrum från sitt jobb, haha. Random. Men ja, att få sova i ett helt rent rum utan kackerlackor har varit min dröm i ex antal veckor nu! Så det var nog det bästa jag gjort på länge. Haha!! Om jag hade råd hade jag tagit in på hotell oftare! Visste ni att jag och min kille alltid tog in på hotell innan när vi inte hade någonstans att sova? Tillsammans alltså. Så jag har sett ett antal hotell rum i London, haha! Nåja, ska inte gå in för privat här! :-)

Idag var jag trött som fasen när jag vaknade men vi gick och åt god frukost på Pret! Sedan mötte jag upp Alexandra och hennes kompis igen! Nu är de på konsert och jag väntar på en kompis från jobbet som ska komma hit, sedan ska vi frakta lite saker till mitt nya hem! :-D Då jag inte kan ta allting själv på tisdag och min pojkvän kan tyvärr inte hjälpa mig då! Så därför måste jag ha över lite saker i förväg! Längtar tills tisdag!!! Äntligen ett nytt hem!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar