söndag 30 november 2014

Tired 24/7

Håller nästan på att somna här. Haft en bra helg, men jobbade igår och hade gärna haft en dag till ledigt. I fredags kom min snygging hit, sedan skulle vi båda jobba på lördag så träffades vi och gick ut i Camden igår kväll. Då jag dricker otroligt sällan nu för tiden, kan jag ju säga att man blir sliten. Jag är superseg idag och känner att nu klarar jag mig igen. Kanske att man ska gå ut och fira födelsedagen lite annars får det va tills man är i Sverige! 

JA, jag har äntligen en biljett hem, så jag kan nu åka till Sverige över jul! Biljetten kostade äckligt mycket. Men, jag ville gärna till Sverige över jul, så känns bra! 
På ett vis har jag ett obehag när jag åker till Växjö, då det verkligen känns som ett helt annat liv. Som att det inte riktigt är sant. Som att jag aldrig haft något liv där. Men när jag är där känns det som att jag aldrig haft något liv i London. Otroligt förvirrande faktiskt! Men självklart kul att träffa vänner och familj igen!

Just nu ligger jag och lyssnar på Olly Murs nya album! Så jädrans bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar