torsdag 6 november 2014

love me harder

Det är såååå kallt! Fryser benen av mig här. Så jag åkte till stan och skulle försöka hitta något varmt och fint. Smet in på Primark då jag kände att jag inte ville spendera för stor summa denna gången. Och tjo! Jag hitta en asgrym bomberjacka för TRE pund. Som tidigare kostat 17! (Smålänningen i mig jublade över hur bra köp jag gjorde). Så skrev det till Alexandra som bad mig köpa en till henne också, haha! Så fick ställa mig i kön igen... kön i Primark är ju verkligen kul! :-)
Nåja, jag är nöjd! Köpte även vantar då det nu behövs på morgonen!

Har precis snubblat över Ariana Grande's låt "Love me harder". Har aldrig riktigt förstått grejen med henne, tycker hon är stel när hon sjunger och visar i princip sin profil av ansiktet, hur ser hon ens ut framifrån??! ständigt och hennes line "She might let you hold her hand in school but I can show you how to graduate" i Bang Bang... det är typ den SÄMSTA linen jag hört. IN MY LIFE! Men nåja... denna nya låten, den var ju faktiskt riktigt bra! Så länge jag inte behöver se henne sjunga så är jag ok! :-)




1 kommentar:

  1. omg måste hålla med dej om att man bara ser henne i profil herreGud, säkert hennes snyggaste vinkel

    SvaraRadera