måndag 24 november 2014

Dear Santa...

Även om jag inte önskar mig saker, så önskar jag mig saker. Jag vet inte, jag har kommit upp i den åldern då jag tycker det är onödigt att folk köper saker till mig. Jag uppskattar mer umgänge och uppskattning. Jag mår så bra av att bara vara nära folk jag tycker om. MEN, ja, jag fyller ju snart år... och sen kommer ju julen direkt efter så. Ja. Jag önskar mig till 99% pengar, för om folk nu MÅSTE lägga pengar på något, tar jag hellre pengarna direkt än saker. MEN, ja, jag önskar mig väl lite saker ändå bara för... ja, om det är någon gång man KAN önska sig saker är väl när man fyller år då.

Så hej, här kommer min önskelista för 2014.

Babyliss Curl Secret

Naked 2 from Urban Decay
A videocamera

A good freaking umbrella who can stand London's weather

The ultimate new year's eve dress! It needs to sparkle and be tight! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar