måndag 9 december 2013

9th of December 2013

6 things you want to have

I've never cared about stuff actually. I rather get experiences and things to remember, than just things.

1. Meat. Dyyyying to eat a proper steak when I'm coming home. Like a real viking.
2. Millions of kisses and hugs from all my nephews and nieces.
3. I want to have a happy life. Daaamn, so cheesy.
4. Massage. I know I keep going on about that, but it just so my mom or anyone else knows what I want for birthday or xmas. A spa-day would be nice... my body is falling apart. Even my ear has started to hurt.
5. A extremely fucking warm "I can kill a polar bear"-jacket, because I'll die of the cold in Sweden.
6. I want to go on London Eye. Just because.

Now I'm mostly climbing the walls. I want Thursday,  even if I'm scared. But I have absolutely nothing to do now. I've packed my bags, I've done everything I need. Tomorrow me and Alexandra will do something, like.. eat cheese-fries... been dying for the ones in South Bank for over a month now. But on Wednesday we'll only meet in school then I'm going hooome. And what would be a better way to end a craaazy term in London, than with fries? Or chips as they say here. So weird,  in Sweden chips is crisps...

I'm so worried about the snow now.. it wasn't even cold today and I am actually going home to snow. I will freeze to death... if I don't get lost on the airport. Do you know how worried I am that I'll get lost?! I'm pretty good to find my way but airports are just... so strange. Always something that goes weird when I'm there. Need to leave early aswell. Will be traveling for almost 12 hours. Going to be tired? Me? No, no...

Okey, I'll talk to you tomorrow. Good night!

--------------------------------------------------------------------------------------

6 saker du vill ha

Har aldrig riktigt brytt mig om saker. Får hellre upplevelser och erfarenheter.

1. Köööött. Dör för att äta typ en fläskkotlett när jag kommer hem.
2. Tusen pussar och kramar av mina brorsbarn.
3. Ett lyckligt liv...awwww
4. Massage.  Hintar fortfarande om att detta är vad jag önskar mig. Typ en spadag.
5. En varm jäkla jacka så jag kan leva i isbjörnslandet några veckor.
6. En tur i London Eye,  bara för att.

Jag klättrar typ på väggarna nu. Vill ha torsdag.  Även om jag är lite nojig. Men har absolut ingenting att göra ikväll.  Har packat, tittat på julkalendern,  ätit...
Imorgon ska i alla fall jag och Alexandra hitta på något... kanske typ, äta pommes med ost. Har dreglat över de i South Bank jäkligt länge nu. Och vad skulle vara bättre än att avsluta första terminen med pommes??

Är så orolig att jag ska få typ kultur/väderkrock när jag kommer hem. Idag var det typ VARMT ute. Ja. Inte minus eller något. Så ska jag frivilligt hem till snön och iskyla. Och allt kommer bli så konstigt,  typ att bilarna kör på höger, att det inte finns tunnelbana till allt, att man måste kolla på en tidtabell om man ska ta bussen.. att jag nu inte kan prata strunt om vad jag vill, för nu förstår alla mig. Att inte gå och köpa kakor för 1 pund när man är lite sugen. Och bli inte sura ifall jag slänger in ett engelskt ord här och där. Många ord kommer upp i mitt huvud på engelska nu så ja... ska försöka hålla mig så svensk som möjligt! ;-) 

Nu måste jag sova dock. Tidig morgon imorgon. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar