fredag 6 december 2013

6th of December 2013

TGIF! Or something like that. Need to get ready because I've given Alexandra free hands for this weekend because we're obviously going to start celebrate my birthday. 10 days left til my actual birthday but you can never start too early can you? ;) I basically have no idea what she planned, but it will be fun!

Today was the last friday in school in 4 weeks...ah-mazing! We went out for a walk in south bank today in class. So made a wish in the gift factory. Later when I was in Sainsbury my eye caught something. Scan's swedish meatballs. Oh my god. Me and my buddie bought a pack and some potatoes and that was probably the best lunch since I got here. I'm still full.

Well, I don't have time for this! Need to put my make up on! Here's todays subject.
Mwah.

8 bad habits

1. In my head I'm so brave, funny and just pretty amazing. When it comes to reality I always end up being a bit too shy (even if im not even half as shy as i used to be), don't know what to say and just being awkward. Even if I feel confident I'm still a bit insecure sometimes. I've always felt like I'm not like "all the other girls". Quite weird cuz I'm quite girly girl.

2. I don't use to bite my nails but when I get waaay to restless and bored I can't help myself.

3. I clean my room. Next morning when I have to decide what to wear, the room is a mess again.

4. I have problem with accepting help from people.

5. I don't really care about myself more than how I look, make up and clothes etc.

6. I always sleep 5-10 minutes too long in the morning so I always have to rush. Somehow I barely comes late to school.

7. I have this bad habit to push people away. I get scared I'll annoy them and then I end up pushing them away. Working on this part, for sure.

8. I over think a lot of stuff when I think I've done something wrong or done something that could have hurted someone.

--------------------------------------------------------------------------------------
Det är freeedag!! Ska snart börja fixa mig för har gett Alexandra fria händer för denna helgen. Vi ska ju tydligen börja fira min födelsedag som egentligen inte är förrän om 10 dagar. Men du kan aldrig börja för tidigt! ;) har ingen aning om vad hon planerat, men det ska bli kul!

Idag var sista fredagen i skolan på fyra veckor! Skönt!
Vi gick på julmarknad idag med klassen. Skrev en önskan till tomten.
Senare i matbutiken såg mitt öga något fantastiskt.. Scan's svenska köttbullar! Jag och Alexandra köpte ett paket och ett paket varma potatisklyftor och det var nog den bästa lunchen på länge!

Nu hinner jag inte sitta här mer. Vi hörs. Puss!

8 dåliga ovanor

1. I mitt huvud är jag värsta tjejen som pratar med alla, är rolig och helt asball. Men så i verkligheten blir jag för blyg (även om jag inte är lika blyg längre), jag vet inte vad jag ska säga och det blir bara konstigt.

2. Jag brukar inte bita på naglarna men när jag blir riktigt rastlös kan jag inte hålla mig.

3. Jag städar mitt rum och nästa dag när jag ska välja kläder blir det stökigt igen.

4. Jag har svårt att ta emot hjälp av folk.

5. Jag bryr mig inte mycket om mig själv mer än hur jag ser ut, smink och kläder osv.

6. Jag sover alltid 5-10 minuter för länge på morgonen. Men på något vis kommr jag nästan alltid i tid.

7. Har en hemsk ovana att ta avstånd från folk för jag är rädd att jag irriterar dom. Istället för att visa att jag bryr mig backar jag, oavsett jag vill eller inte.

8. Jag överanalyserar extremt mycket när jag tror att jag har gjort något fel eller gjort något som kan ha sårat någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar