tisdag 10 december 2013

10th of December 2013

5 of your role models

Well, I have a few inspirations in life, some affect me more than others but still, it's persons who makes me a little more myself.

1. First of all my parents, they gave me life and I love my parents. They've always been supportive to me. I've some things similar to mom and some things similar to dad. They've made me see the real world and I'm so happy how I've been raised. I've never taken things for granted. I'm not obsessed with modernity, I'm very independent and I have my parents to thank.

2. Another big role model for me is Katy Perry. She's so inspiring to me and her music is very helpful. I can lose my confident every now and then, when I'm nervous, sad or just feeling unhappy with myself, I ALWAYS listens to her music. First day at work, when I flew to London, first day in school, when I struggle to climb up from sad moments... Firework. That's enough. That song can lift me up. But she has so much more but that song is really something special. And the fact that she's the most beautiful woman on earth, yeah... maybe not rising my confident,  but like I've said a millions of time, I'd turn lesbian for that woman. Was really a dream come true to meet her earlier this autumn.

3. When I was 11, I was a strange kid. I had no real passion in life, didn't really care and now when I think about it, I don't know what would have happened with my life if it wasn't for Darin. (A singer from Sweden) I didn't really listen to music before I heard about him. A bit embarrassing that I hated him, when he was in swedish idol, and today he's such a big part of my life. I grew up with him and his music. Today I'm far from how crazy I was then, when I fangirled and was just..insane. It's a great feeling to have something and someone there, who've been you all your teenage years. I'm so proud and he really inspires me and by listening to his music, I can find the true me. There's a song for EVERYTHING. Love, heartbreak, feeling unhappy,  feeling glad, party mood... you name it. No matter what happens in my life, his music will always be a part of me.

4. Hm...to be honest these are the people who inspire me the most.

I thought I would like to finish this "list" before going home. Because I'll probably not be posting so much when I'm in Sweden.  So I'll do the next subject soon.

-------------------------------------------------------------------------------------------
5 av dina främsta förebilder

1. Först och främst mina föräldrar. De gav mig livet och jag älskar dom. De har alltid varit stöttande och jag är glad över sättet de uppfostra mig. De har visat mig den verkliga världen. Jag tar inte mycket för givet, jag är inte besatt av moderniteter, jag är väldigt självständig, och jag har allt att tacka mina föräldrar för.

2. Katy Perry. Denna kvinna. Hon inspirerar verkligen. Hennes musik kan ta mig från botten till toppen på 3 minuter. Jag kan tappa självförtroende, känna mig ledsen. Firework. Allt jag behöver säga. Den låten kan få mig våga så otroligt mycket. Hon har ju så mycket annan bra musik, men den låten är verkligen något speciellt.  Var en dröm som blev sann, när jag träffade henne i höstas.

3. Ja, de flesta som känt mig längre vet ju om att jag gillar Darin. När jag var 11 upptäckte jag honom, innan dess vet jag inte vad jag hade gjort med mitt liv. Jag vet inte hur mitt liv sett ut utan honom. Även om jag är lååångt ifrån så galen som jag var en gång i tiden,  så är han ändå en stor del av mitt liv. Känns så skönt att ha någon som man växt upp med och hans musik får mig alltid känna mig trygg och jag vet vem jag är. Det finns alltid en låt för allt och han inspirerar mig så mycket.

4. Det var typ de jag har...

Vill försöka hinna avsluta listan innan jag åker hem. Så får skynda på lite. Postar nästa punkt snart. Kommer ju antagligen inte blogga så mycket när jag är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar