tisdag 10 december 2013

21.24

4 of your weaknesses

What kind of weaknesses? Personality,  things or what? I'll take a bit of everything.

1. I have the worst social skills ever. I honestly don't know what to talk about. I suck. In my head I have a image of what I should say and so on, but then it just stops. I'm just awkward. The problem is if I get the guts to start talking I probably talks about the most uninteresting things ever.. haha. I'll work on it.

2. I have the thickest walls around me and you got to be very special if I should let them down. I'm afraid of feelings and being hurt, since I've been hurt so many times in my life. Therefor I try not to show or talk about them. Sometimes I don't even know what I'm feeling because I ignore them.

3. Chips. Fuck, I'm so weak for chips. Had the best ones today...

4. I'm weak for eyes. Yep.

Okey,  I'll do the rest tomorrow. Now I have to break my heart and eat my chocolate calendar,  because I really can't fit it I  my suitcase. I've never in my entire life opened a calendar early. Ever. Feel so bad. Won't get any gifts from Santa..

Today after school,  me and Alexandra enjoyed cheesy-chips and walking around in Winter Wonderland. So beautiful. No better way to celebrate that it's almost Christmas!

-------------------------------------------------------------------
4 svagheter

1. Jag är sååå dålig på att föra samtal. Jag vet verkligen inte vad jag ska säga. Har massa idéer i huvudet,  men sen bara tar det stopp när de ska ut.
Och om jag kommer igång pratar jag antagligen bara strunt.

2. Jag har ganska tjocka väggar runt mig. Man måste vara speciell för att komma innanför dom. Jag tror jag är rädd för känslor och att bli sårad. Ibland vet jag inte ens själv vad jag känner.

3. Pommes. Gud, jag älskar pommes.

4. Ögon. Ah, jag är svag för fina ögon..

Okej, jag fortsätter imorgon.  Måste göra något hemskt.  Jag måste äta upp min choklad kalender.. den får omöjligt plats i min resväska. Buhuu.. har aldrig någonsin öppnat luckorna tidigt. Kommer inte få några julklappar...

Idag efter skolan njöt jag och Alexandra av pommes med ost och Winter Wonderland i Hyde Park. Underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar